Världens bästa julkalender!

Varje år har jag alltid blivit så ledsen över att jag inte längre kan äta dessa "chokladkalendrar" (pga allergier), för hur mysigt är det inte att varje dag öppna en lucka med känslan att det är en dag närmare jul? Dock åt jag aldrig upp chokladen själv ändå, utan gav alltid bort den - MEN, nu har jag äntligen hittat den perfekta julkalendern för mig.
 
Sara har skapat denna underbara kalender nedan. Du deltar enkelt genom att skriva ut den och sedan bocka för en aktivitet per dag som du genomför. Hur kul? Hur peppande? Hur härligt? Vill ni bli ännu mer peppande ska ni gå med i facebookgruppen, där sprids mycket träningsglädje vill jag lova! Jag kommer visa mina dagar på instagram om du vill hänga med i julkalendern med mig där! 
 
 
 
Vilka hänger på?


KOMMENTARER
Beatrice

Gott slut på detta år och ett riktigt gott nytt år :)
BeaHedvind på instagram, in och följ mig allesammans.
Samt gå gärna med i min grupp här på facebook den heter : Länka eran instagram för fler följare

2014-12-27 20:03:21
URL: http://bhedvind.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback