Celius

Nu har även jag, smakat en av dessa Naturliga Celsius. <-- Klicka om ni vill kika närmare på den.

Jag har smakat Persika/Mango utan kolsyra - Grönt te.

Jag gillar smaken, jag gillar te men jag gillar inte andra energidrycker. Därför passade den här väldigt bra till mig. Att även få höra att den inte innehåller några konstgjorda ämnen, utan är helt naturlig, gör att jag avnjuter den extra väl!

 

Tänk om man kunde njuta av sin favoritdryck och samtidigt bränna kalorier!

Originalet bland drycker som faktiskt förbränner kalorier! Flera studier har visat att dricka Celsius ökar din förbränning. Celsius® ger dig mer energi och en känsla av att vara mer alert! Drick en Celsius® innan du går och tränar så orkar du mer och får ut mer av din träning!

 

Fördelar med Celsius

- Bränner i genomsnitt 100 kalorier.
- Höjer ämnesomsättning med 12%.
- Helt fri från socker, fruktos, kolhydrater och konstgjord färg.

 

Ingredienser

Grönt te i filtrerat vatten, Meta plus (taurin, guarana från frö, grönt te från blad, koffein, glukuronolakton, ingefära från rot),naturlig arom,färgämne, sötningsmedel: sukralos. Vitaminer och mineraler (vitamin C, kalcium, niacin, pantotensyra, vitamin B6, vitamin B2, biotin, krom, vitamin B12, högkoffein halt 56mg/100mg

Serveras väl kyld!

(Källa)

 

Har ni smakat denna? Vad tyckte ni?



KOMMENTARER
Ida

Jag verkligen älsaaaaar din blogg. Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min blogg design på min nya blogg som jag startat den ska handla om mig och sport och fitness. Skulle betyda sjukt mycket :)

Svar: Vad behöver du hjälp med? :)
♥ - ANGELICA - ♥

2013-11-02 22:52:52
URL: http://sportsgirl.blogg.se
Jenna Thyren

måste säga att jag gillar din blogg!! du skulle väl kunna gå in på min blogg och säga vad du tycker? skulle bli jätteglad! kram

2013-11-03 19:40:27
URL: http://jennathyren.blogg.se
Anonym

Min favorit är persika mango :D

2013-11-08 21:46:07
URL: http://liizes.com
Julia

Jag tyckte inte att de var så goda faktiskt, har kollat upp innehållet lite (finns ett inlägg på min blogg från nu i veckan) om ämnena som celsiusen innehåller :) kan vara värt att läsa innan man börjar med dem. Sen kan man ju tänka på att celsius gjort en riktigt stor satsning med sin marknadsföring och studier visar faktiskt mot det motsata, att man alltså inte alls bränner fet utan snarare ökar sötsuget :) Iaf grym härligt blogg du har, hit kommer jag absolut återvända :D

2013-11-15 16:54:13
URL: http://takethetime.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback