Naturalbox

Har ni hört om den nylanserade boxen med naturliga produkter i?

Naturalbox.se är en tjänst som du antingen kan prenumerera på varje månad, eller själv välja vilken box du ska köpa. Du kan antingen välja den nötfria boxen, eller för dig som inte är allergisk, den med nötter i. I Boxen kommer du sedan varje månad (om du väljer den varje månad) att få olika ekologiska snacks och skönhetsprodukter till ett reducerat pris.

 

Detta är deras första box, Juli-boxen "Sommar", som innehöll:

  1. 1 stycken Deodorant från MÀDARA Cosmetics
  2. 2 stycken Hurraw läppbalsam i olika smaker
  3. 2 stycken Vita coco kokosvatten 33cl i olika smaker
  4. 2 stycken Seed Stacked-Flapjacks i olika smaker (nötfritt alternativ)
  5. 1 stycken förpackning Incabär från Go For Life
  6. Prover på ekologisk hudvård

När produkterna är testade av mig kommer ni att få en beskrivning av varje produkt samt en personlig recension. Hoppas att det kommer att uppskattas.

Blev du nyfiken på de kommande boxarna och vill vara med du också? Klicka dig in på bannern nedan så får du all information du behöver!

Prenumererar du också på denna?



KOMMENTARER
Jossan

Jag har testat det en gång. Jag gjorde det efter att jag hade haft bihåleinflammation och ätit jättemycket medicin ett bra tag. Jag gick runt med ständig huvudvärk, var svullen etc innan så jag körde en veckas detox. Efteråt kände jag mig piggare och huvudvärken var helt borta!
SV: Ja jag älskar verkligen gröt. Finns inget bättre sätt att starta dagen :)

Svar: Gud vad skönt! :)
ANGELICA - Ett steg i taget ♥

2013-11-21 08:40:10
URL: http://jossan.shapemeup.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback