Ibland kan man kalla det ledig

Igår åkte som sagt jag och Matte in till stan och tränade, satte oss på bussen hem för att springa och byta om för att senare bli upphämtade för att spela innebandy. Ganska skönt med så mycket träning, men ändå träningsvärk!

Dagen idag då?
Det blev ingen skola för mig av olika anledningar, och inget mer prat om det, så var det bara. Istället ägnade jag större delen av dagen i sängen, ganska skönt faktiskt - inte gjort någon nytta alls idag, lite tråkigt kanske.. Har ingenting speciellt att säga om dagen.

I morgon ska jag till skolan i två timmar, senare åker jag mot staden för att träna igen, och denna gång med Sara. Vi får se vad det blir för spännande, antagligen ska vi skämma ut oss - hihi..


Gammal bild hos bästavän


KOMMENTARER
Linn

Svar: Gymmar på body joy i mölnvik :) ser att du tränar i stan vart då? :)

2010-09-30 21:36:47
URL: http://linnbjorklund.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback