Jag är en superbra bloggerska!

Anledningen till varför det inte har blivit något inlägg på två dagar är för att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva, eller så är det för att jag inte orkar?

I onsdags var jag duktig och bar ner allt från vår lilla altan ner på gräsmattan för att vi så snart som möjligt ska olja om vår altan så den inte blir så stickig. Jag var uppe med tuppen eftersom jag gick upp när älsklingen åkte till jobbet vid åtta. När jag var klar åkte jag ut till Hemmesta och hälsade på familjen lite innan jag åkte vidare mot Grisslinge där jag mötte upp Jossan. Vi låg på stranden en stund innan vi promenerade hem till henne där jag fick se hennes hus - supermysigt, blev lite avundsjuk..

Igår vaknade jag också tidigt, eftersom att jag har jättesvårt att somna om när jag sover ensam - anledningen till varför jag går upp när älskling åker till jobbet. Efter en stund ringde jag mamma för att planera vår dag - hon hade inte så mycket att säga till om. Vi skulle ta en långpromenad, på drygt två mil. Inte världens bästa idé på grund av värmen men vi gjorde det! Sedan fick jag lite specialbehandling i form av plockning av ögonbryn och klippning av topparna. Superskönt, vi åt även middag där - så vi slapp laga själva.

Idag har jag inga direkta planer. Har satt igång en tvätt som är klar vilken sekund som helst, då ska den hängas upp. Sen ska jag besöka Anna på hennes jobb, hon målar hos någon och skulle vara ensam idag så då kan jag  lika gärna titta förbi en stund. Alla jobbar, det är så otroligt tråkigt, då känner jag att jag också vill jobba..

Nästa vecka åker vi förhoppningsvis till Finland igen, om allting går som det ska. Veckan efter det börjar jag jobba och jobbar då i 5 veckor..


i love you too the end


KOMMENTARER
Linn

Okej gud vad skönt! Sen är de ju inte helt fel att bo på tomten med tanke på att man kan känna sig lite mer trygg då! :)



oj ska du jobba så mycket ? :O du kommer få en FET lön i höst sen!

Aha, i kiosken? vad ska du göra där?

2010-07-09 11:46:45
URL: http://linnbjorklund.blogg.se/
Anonym

Hej du

Åh, rösta gärna på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Förlåt om jag har skickat etta innan.

2010-07-09 12:51:35
URL: http:// www.hallgreen.blogg.e
Stygga Stina

Var med i min SNYGG SEXIG SINGEL - TÄVLING ;)



http://styggastina.blogg.se/



TÄVLING, TÄVLING, TÄVLING

2010-07-17 12:10:08
URL: http://styggastina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback