Om ett sandkorn var glädje vill jag ge er hela öknen

Vaknade som sagt jättetidigt i morse, men det gjorde inte så mycket för Fanny ville ta med mig på en fika på morgonkvisten, i Forum. Självklart tackade jag ja till det och åkte och mötte henne, där fikade vi på mitt favoritfik espresso house för att senare gå in i lite affärer och shoppa.

Sen tog jag bussen till skolan och där hände det inte så mycket. Efter skolan skulle jag jobba eftersom jag inte fick bort min tid. Så jag gick dit med yrsel och en hejdundrande magont, men det löste sig rätt snabbt då jag fick ta kassan idag hela tiden (bytte med sabina som hellre ville vara på golvet). Så magontet gick över och jag åkte hem och åt lite vårrullar.

Blev ingen tripp till solarieöarna idag, Matte mådde inge bra plus att vi inte skulle hinna med båda sola och fika så det skjuts upp tills i morgon. Då SKA jag sola, vare sig jag får göra det själv eller inte. I morgon ska jag till skolan första torsdagen på jättelänge då jag är där hela dagen, känns jättekonstigt men jag har en hel del att ta igen så det är ett måste att gå. Sen på fredag är jag ledig då jag inte ska gå på engelskan. Då blir det en tre dagar lång helg - jätteskönt!


KOMMENTARER
Josiehoe

Behöver inte vara orolig dig litar jag ju på :D

2009-05-28 18:37:50
URL: http://develich.blogg.se/
caroline

Hej! :) Jätte fin blogg du har!!!

Undrade bara om du ville hjälpa mig med en sak!?

Det är så att jag försöker få mina bilder att bli mellan stora, antingen blir dem pyttesmå eller så blir dem jätte stora, hur gör man för att få dem som te x du har fått dem? och en sak till jag undrar, hur gör man för att en bild ska bli pop-up bild? Skulle varit jätte tacksam om du kunde hjälpt mig! :)

2009-06-05 20:19:32
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback