Grönalund och Skärgårsakuten!

Mitt dygn har varit både perfekt och motsatsen. Delen på Grönalund var jättetrevlig. Nu har jag åkt exakt allting där inne, fritt fall, tilt, insane. Ja allting som jag aldrig vågat åka innan. Det roliga var att första gången jag åkte insane började jag gråta efteråt. Blev så chockad när jag klarade av den så jag föll lite tårar. Sen när jag åkte fritt fall så satt jag och kramade sönder Mattes hand, haha. Men nu har jag åkt de!

Sista gången vi åkte insane kluckade mina öron till ordentligt och jag mådde jättedåligt.
Vi åkte hem och jag la mig på kudden för att vila öran, somnade direkt. Vaknade vid sex i morse och då låg pojkarna och sov och Matilda hade åkt hem. De hade tydligen varit ute och åkt moppe inatt, jag märkte ingenting? Sen låg vi kvar i sängen tills 20 i 3 då jag var tvungen att ta bussen till Skärgårdsakuten och kolla upp mina öron. Där fick jag dels reda på att jag har öroninflammation och har nu fått antibiotika/pencilin mot det, sen att jag kanske har halsfluss/streptokocker men det får jag kolla om 14 dar när jag kommer hem från Frankrike. Har även fått veta att jag gått ner några kilon, inte det roligaste direkt när jag nu ligger 10 kilo under normalt.. Alla klagar så, jag vill inte ens?

Jag ska snart noppa mina ögonbryn och hoppa in i duschen och fräscha till mig. Senare kommer the gang över hit och det blir väl som vanligt. Killarna sover här, Matilda åker hem..


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback