Man on fire

Sen jag skrev sist har jag bara ätit och tittat på film. Vi åt potatismos med kött, riktigt gott. Samtidigt som vi tittade och sjöng med till Så ska det låta! Efter det lilla underhållningsprogrammet började fredagsbion - Man on fire. För er som inte har sett den, kan jag verkligen rekommendera den här filmen. Men ett tips - titta inte vad den handlar om innan ni ser den. Det blir mer spännande då. Filmen är ganska lång, 2 timmar och 20 minuter. Men det är den värd, grymt bra film! Se den, nu ska jag borsta tänderna och ta bort sminket för att senare dejta kudden. Ska upp om 8 timmar för att jobba. Sen får vi se vad som händer under dagen, ska förhoppningsvis träffa Sandra igen. Ha en bra natt gottfolk!



KOMMENTARER
Malin

aa det är alltid skönt med en promenad ;)

Godnatt :D

2008-03-29 00:14:08
URL: http://typmaahlin.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback