Danskväll i morgon

Ja, då sitter jag här vid bloggen igen, tror inte det är någon som läser mina idiotiskt tråkiga inlägg. Men stunt samma, jag roar mig själv. Idag har det inte hänt speciellt mycket än de jag sa. Tyvärr så solade jag inte, men de får jag göra någon annan dag när jag känner att jag har tid. Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt idag, så jag hinner tänka igenom alla bra förslag ni har gett mig om min svåra situvation, hah. Tack för ert stöd <3

Jag fick precis höra av mamma att våran varmvattenberedare är trasig, vad betyder det? Jo att jag får duscha iskallt i morgon bitti, tack så mycket. Verkligen jättekul! Men som sagt, i morgon är det dansträning från halv 9 till 11. Sen har jag idrott till 12 ungefär. Sen no och matte. Efter det åker jag direkt till läkaren sen hem för att träffa Anna, sen upp till danskvällen.

Jag vet det här inlägget var de mest tråkigaste ni någonsin har sett. Men nu ska jag borsta tänderna, ta bort sminket och krypa ner i min kalla säng och tänka på allt. Ha de gött.


KOMMENTARER
Annie

jag läser din blogg gumman. hoppas att du får roligt på danskvällen ! haha

2008-01-29 11:50:52
URL: http://jooc.blogg.se
corneliamarklundblogg.se

är du duktig på blogg designer ? jag skulle vara väldigt tacksam om jag fick hjälp. min design ser vanlig och tråkig ut. :/ snälla hjälp mig ?! (:
www.corneliamarklund.blogg.se

2008-01-29 16:13:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback