NRJ in the park

Jag ville vara där, jag skulle vara där. Men vad hände? Jo, jag jobbade. Istället sitter jag här hemma, efter fem timmars arbete. De timmarna var väldigt långa ibland måste jag säga, sjukt! Jag är helt slut i kroppen, börjar bli sjuk. Har redan ont i halsen och är snuvig. Fryser osv. Jag orkar inte bli sjuk nu, jag hatar att vara sjuk.



(bara för att min katt är söt!)


I morgon har jag inte så mycket planer. Mest ta det lugnt, det var länge sen sist. Länge sen jag slapp stressa osv. Jag ska jobba på morgonen (tidningarna), sen hemmaträning. Efter det blir det väl en promenad om inte vädret är för dåligt. Sen hade jag tänkt att bara rå om mig själv ett tag, hur nu det ska gå till? Det löser sig!


KOMMENTARER
Sandra

Krya på dig <3

2008-08-30 23:32:59
Joujii

Söt kisse :) Kolla gärna in min blogg

å kommentera om du vill.

2008-09-01 00:08:33
URL: http://joujii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback