En dryg mil i benen

Dagen spenderades mest vid tv:n. Såg en film med Tobbe och Sebbe och sen tog jag med mamma på en långpromenad via Hagaberg. Det var faktiskt jätteskönt och nu ligger jag här i sängen igen. Väntar på maten och senare blir det ännu en film.

Klockan är redan halv nio och det känns faktiskt inte. Jag har inte ätit på hela dagen, bara druckit tre koppar kaffe. Blir lätt så när man bara går runt hemma. Jag hittar aldrig något bra att äta.

ska jag vara ärlig så förstår jag inte skillnaden? Det är exakt samma sak och det borde du förstå. För er är det tydligen helt okej.. ni borde ju förstå själva.


KOMMENTARER
Johanna

"ska jag vara ärlig så förstår jag inte skillnaden? Det är exakt samma sak och det borde du förstå. För er är det tydligen helt okej.. ni borde ju förstå själva."



? :o

2009-03-31 20:38:36
URL: http://vigueur.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback