Kvällspromenad

Fortfarande förkyld. Känns inte som det går åt rätt håll heller. Men jag tänker inte ge upp, stannar jag hemma från skolan så blir jag bara ännu sämre. Så det är ingen idé. I morgon är det hälsodag i skolan, betyder att vi inte har några lektioner. Bara "nyttigheter". Kan ju bli lite ..... spännande (?).

Nu på kvällskvisten har jag varit ute på en liten promenad, en halvtimme ungefär. Under tiden passade jag på att ringa Cicki. Ni som undrar vem det är så kan jag säga en gammal kompis (eller brevkompis?). Vi ska kanske träffas nästa lördag då hon kommer upp/ner till Stockholm. (Är inte bäst på geografi så vet inte om vi är uppe eller nere för henne!). Samtalet idag handlade mest om killar, men det var väl inte så förvånande?

Ska snart göra mig i ordning, krypa ner i sängen och försöka sova. Känner mig ändå rätt fräsch. Ny noppade ögonbryn och ansiktsmask har jag hunnit med ikväll också. Go for it babe. Godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback