Så jävla onödig mattelektion!

image91Usch vad jag blev sur idag på mattelektionen. Det var sista ämnet för dagen, vi hade inget speciellt att göra förutom att öva till nationella provet nästa tisdag. Fyra stycken i vår grupp skulle göra nationella muntligt i matte, så vår lärare gick ut med de. Vi frågade om vi fick gå hem och göra hemuppgifter istället men hon tyckte vi kunde sitta kvar i klassrummet. Vi fick spela spel, men hon hade inga spel. (?) GAH! Vad sur jag blev. Sen var det TVÅ stycken som kunde spela på datorn, resten då? Okej, de flesta jobbade matte, men jag var så otroligt sur så jag gick ut och satte mig i skåphallen halva lektionen och smsade och pratade med några. Jag kallar det verkligen onödigt, vi hade inget att göra, vi sa att vi kunde göra uppgifter hemma, men vi var tvungna att stanna kvar. Jag gjorde ingenting på den lektionen, suck!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback