TÄVLING - Vinn en adrenalinfylld upplevelsepresent

 
Denna tävling är i samarbete med Ladbrokes poker – ett spel som är fullt med risker och adrenalin. Priset kommer att bestå av en valfri upplevelsepresent värde upp till 1400 kronor. Kika in de olika upplevelserna HÄR. 

REGLER FÖR ATT DELTA: 

  • Följ mig på BLOGLOVIN och säg vilket nummer som följare du blev.
    (Om du redan är en följare, gilla då inlägget på bloglovin istället och berätta vilket nummer du blev.)
  • Berätta varför just du skulle behöva en adrenalinkick!
FÖR ATT ÖKA DIN CHANS: 
  • Skriv om tävlingen och länka hit från din blogg/facebook.
 Tävlingen avslutas den 19 Oktober


KOMMENTARER
Lottiz

Oh vilken toppen tävling. Jag vill gärna vara med, detta skulle passa perfekt för en sliten fyrabarnsmor, komma iväg och låta adrenalinet flöda, hur ofta händer det liksom, när jag får råd med något sådant är jag väl pensionär och lär dö av en hjärinfarkt om jag skulle prova ;-)
Jag har dig redan på bloglovin. Gillade detta inlägg ist som nr 1.
Har delat på facebook som offentlig https://www.facebook.com/#!/lottiz.tornqvist
Hoppas du ser på denna länken.
Nu håller jag tummarna.

Svar: Jätteroligt att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-02 17:54:05
URL: http://lottizdays.blogg.se
Michaela

Nr.439 blev jag på bloglovin, frän blogg du har!

Jag behöver en adrenalinkick för att verkligen känna att jag lever, jag vill utmana mig själv och våga mer. Leva livet fullt ut! :)

Svar: Superkul att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-02 20:25:23
URL: http://mindh.devote.se
Nicco

Åh, vad kul! Jag är med. Jag har dig redan på bloglovin men jag gillade inlägget och blev nr.2.

Det skulle vara hemskt kul med någon sådan upplevelse. Varit så stressad det senaste så skulle också vara kul att kunna åka iväg någon dag och bara ha roligt liksom. Inte behöva tänka på något annat!

Svar: Kul att du är med:D
Angelica

2012-10-02 20:47:44
URL: http://lifeofnicco.blogg.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

Åh va kul! Jag vill vinna!
Har precis börjat på nytt jobb och när man gått runt arbetslös i en månad så degar kroppen liksom ihop lite, så skulle behöva en upplevelse så jag riktigt vaknar till. Kanske en för två också så jag kan ta med killen på en överraskning för två på hans födelsedag :)

Följer ju redan på bloglovin så gillade inlägget som nr3, sen har jag delat på facebook här :D http://www.facebook.com/anna.tjernstrom.5

Svar: Jättekul att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-03 10:39:02
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Maria B

Jag skulle vilja vinna en upplevelse eftersom jag blir så trött på hösten/vintern och skulle därför behöva nåt som piggar upp mig lite :)

Svar: Kul att du är med, lycka till :D
Angelica

2012-10-03 23:21:02
URL: http://www.upplevelsepresenter.com
Diman Dilir

Jag är med:D
följer dig som nr 440!:)
Jag vill vinna för att varje dag är likadan; vakna tidigt på morgonen, gå till skolan, komma hem och plugga, träna för att gå ner i vikt och sitta framför tv! Hade varit kul att hitta på något extra kul.. :) Håller tummarna!:)

Svar: Superkul att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-04 19:02:56
URL: http://bornindecember.devote.se
Sophie

Jag följer dig redan på Bloglovin, och nu har jag gillat inlägget istället! (Blev nummer fyra).

Här är min motivering:

Adrenalinkick och ett äventyr är vad jag behöver,
men som student blir det inte många kronor över,
Vill utmana mig själv och hindra modet från att svika,
även om jag säkert kommer att vråla och gallskrika,
Med en adrenalinkick är jag i goda händer,
och jag skulle bli otroligt glad om ett vinstbesked till mig anländer!

Svar: Kul att du är med :D Och vilken härlig motivering!
Angelica

2012-10-05 16:09:44
Monia - mamma till Tuvalie

Jag följer dig redan sötnos (har bara inte anmält mig till tävlingen ÄN, men bättre sent än aldrig) så jag har gillat inlägget på bl och blev nummer 5.

Jag skulle behöva en adrenalinkick eftersom livet som gravid var lugnt och stillsamt. Alldeles fööör lugnt. Fick även ställa in paintballen med klassen som vi hade planerat i förväg som jag var sååå taggad på! Nä, där fick jag sitta kvar och läsa matte i klassrummet medan de andra blev krigare i skogen och sköt på varandra.. Jag ville ju sååå gärna det, men för Tuvalies bästa i magen så rådde min barnmorska mig att inte följa med. Nu är hon ju här våran lilla tös, och jag kan knappast påstå att livet innehåller särskilt många adrenalinkickar. Det skulle vara stanken av riktigt illaluktande bajsblöjor, eller hjärtattacken när Tuvalie får för sig att ställa sig upp fast hon inte har någon balans. Det är det närmsta jag kan komma, och det är inte positiva adrenalinkickar ;)

Tänk att bara få lämna henne hemma med sambon så urmjölkade morsan får dra iväg på nåt riktigt skoj! Wow, jag håller mina tummar nu :)

Har även delat tävlingen på min facebook för en extrachans: https://www.facebook.com/moniasundgren/posts/348393175252231

Svar: Åh, himla kul att du är med :D Hihi du är verkligen med i ALLA mina tävlingar, så himla skoj :D
Angelica

2012-10-08 18:32:33
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
ELIN CECILIA

men looooove vilket underbar tävling! fan vad kul :D :D

följer ju redan dig :) har gillat som nummer 6 :)

jag vill vinna för jag älskar faaaaaaaaaaaart :D, älskar allt som har med fart att göra, tåg, bil, vatten, vind, allt, bara det går fort :D man får ju värsta kicken i glädje ruset när det går fort :D HEJA MIG!!!

Svar: Superkul att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-08 22:28:36
URL: http://eelin.se
Annette

Följare: 437

Jag skulle absolut behöva en adrenalinkick i höstmörkret!:)

Svar: Roligt att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-13 17:02:25
Anna L

Följare 438 här.
Behöver en adrenalinkick eftersom livet just nu känns som slentrian. Jobba, käka, sova, jobba, käka sova. Behöver något som livar upp och få igång mig igen.

Svar: Jättekul att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-14 10:31:26
Sandra M Pettersson

Blev följare 439

Rädd som en hare och skrämd som en mus
jag skulle verkligen behöva ett adrenalinrus
Istället för dyr och tråkig psykologbehandling
-tänk om Angelica ville bidra till denna förvandling!

Svar: Superkul att du är med och tävlar, lycka till :D
Angelica

2012-10-14 15:27:15
URL: http://mittlivitankar.blogspot.se/
Emma N

1. Blev nr 441 att följa bloggen & har gillat inlägget som nr 7!

2. I en vardag färgad i nyanser av grå, vill jag söka nya perspektiv högt i det blå.
Från ett flygplan i 200 km/h mot marken susa, låta känslan av att leva mig uppfylla och berusa.
/Emma
[email protected]

Svar: Jätteroligt att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-14 23:20:19
Caroline

Blev följare 441, tror jag det blev ;p

Varför behöver jag en adrenalin kick?
Jag behöver det för att få komma i andra tankar, fokusera på något annat och bara få vara mig själv , även om så bara för en kort stund så kan det vara så värdefullt.

Jag håller mina tummar små
Och hoppas att jag snart ett brev ska få : )

Svar: Superkul att du är med och tävlar :D
Angelica

2012-10-14 23:29:52
Inga-Linn

Jag följer dig redan och har nu gillar inlägget men hur ser man vilket nummer man blev. Jag har gilllat det men vet inte vilket numemer jag blev!:/

Skrev om tävlingen i ett inlägg, direktlänk: http://livetenligtingalinn.blogg.se/2012/october/tavling.html

Svar: Kul att du är med :D
Angelica

2012-10-15 18:25:28
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Anna

Jag är gärna med och tävlar!!! Jag blev följare nummer 438 på Bloglovin. Tipsar om tävlingen i min anonyma blogg http://vagenattblijag.se/tavling-hos-angelica-alltid-ett-leende-pa-lapparna.

Jag är egentligen rätt rädd för allt som är fartfyllt och adrenalinfyllt, men känner att jag måste få pröva något nytt! Har precis tagit steget ut i arbetslivet igen efter låååång sjukskrivning och denna vinst skulle vara en fortsättning på detta steg och som visar att jag klarar av ALLT om jag bara vill! Rädsla ska inte hindra mig längre!

Svar: Åh så kul att du är med och tävlar! Hör av mig när vinnaren är utsedd!
Angelica

2012-10-18 23:01:30
URL: http://vagenattblijag.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback