"Ledig måndag"

Då kom måndagen som ingen i BF08 visste hur den skulle sluta, om ens börja. Vi fick ingen information alls, eller alldeles för mycket. Vissa sa att vi fick jobba hemma med uppgifter, andra sa att vi skulle vara i skolan, med eller utan lärare. För mig började dagen med massa pling plong från mobilen där frågan kom upp igen, vart ska vi vara, när kommer du, är du hemma, i skolan?

Jag skickade ett sms till min mentor samtidigt som jag pratade med Mange som var påväg till skolan (duktig som han är!), medan jag låg kvar i sängen. Fick då svaret att uppgifter finns på intranätet, och vi får välja själva om vi åker till skolan eller stannar hemma. Men uppgifter ska göras! (Så nu ni i min klass, som inte vet något om dagen, vet nu).

Just nu har jag ingen lust alls att plugga, för jag kom precis på hur mycket jag egentligen har att göra. Men jag ska ta med min fina mamma ut på en långpromenad om någon timme, sedan lite bilkörning och förhoppningsvis lite uppfräschning av mitt hår.. Det blir min måndag, och lite plugg senare...

Hur ser er måndag ut?





KOMMENTARER
Johannis

Åh trevligt med en "ledig" måndag! :D Min måndag såg ut såhär:

-Vaknade upp

-Åkte till skolan, vilket var väääldigt onödigt.. Min svenska lärare hade inte sagt att vi bara skulle ha en 5 minuters lektion som bestod av att dela ut 2 papper.. VÄRT!

-Åkte hem och drack kaffe och åt choklad... mumms!

-Nu ligger jag i soffan och checkar tv:n

-Sen vid halv åtta blir det boxning!! :D

Hahaha, intressant dag va? ;)

2011-01-31 16:48:35
URL: http://nattstad.se/johannaas
Josefine

- Ja, tårta börjar bli äckligt. Bullar ska det vara (a)

2011-01-31 18:37:13
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback