LÖRDAG

Idag är det löööördag! Vad ska ni göra ikväll? Jag ska bara lugnt med lillasyster och titta på film och äta massa godis och sen ligga på soffan och ångra att man åt så mycket. Hahah, alltid samma sak. Att man aldrig lär sig att inte äta så mycket? Har ni samma problem som mig tro?


Mitt röda läppstift som jag fick av Angelica igår, så snyggt!! eller hur?!

Ska hälsa att Angelica nu sitter i en bil - som hon ska sitta i typ 3 timmar till.. Hon åkte klockan 9 imorse... Jag fattar inte att hon kan sitta i en bil så länge.. Man får ju så sjuuukt i rumpan! :O
Ha en trevlig lördag!
/ Johanna


KOMMENTARER
elin

fint :)

gillar ditt hår!

2011-02-27 11:46:17
URL: http://elinfelicias.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback