Ung och bortskämd!

När jag såg första avsnitten av Ung och bortskämd tänkte jag "roligt program, men ingenting jag tänker titta på i fortsättningen". Men dock tog jag tillbaka det redan efter andra avsnitten, då jag bara skulle "titta lite, för det fanns ingenting annat att titta på just då"...

Nu på kvällskvisten kom jag på att jag missade gårdagens avsnitt, sökte direkt upp det på svt play och vips så har jag nu sett alla avsnitt. Beroende?



Någon mer som tittar på det här?
Vad tycker ni?
Vem ska vinna och få en resa ut i världen?


KOMMENTARER
Frida

det där programmet är fejk :p Allt är manus ^^

2010-12-01 11:45:21
URL: http://ochfrida.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback