Jag lever

Jag tänkte på slänga in ett inlägg och berätta att jag lever, för er som trodde någonting annat. Jag har bara ingen ork eller lust att skriva. Så det får bli såhär, ett inlägg lite då och då! Funderar att göra en ny sak med min blogg (så ni förhoppningsvis får minst ett/två inlägg i veckan) men tänker inte avslöja för mycket förren jag har bestämt mig!

Fick även ett trevligt telefonsamtal i morse och just nu sitter jag och väntar på ett annat. Även det tänker jag hålla hemligt tills jag får veta helt säkert, men jag har lite fjärillar i magen faktiskt. Som ni ser har jag inte så mycket att berätta - bara berätta att jag har hemlisar på G...

PS. Måste bara tacka så jättemycket för alla söta kommentarer jag fick från föregående inlägg. Blev jätteglad och de gav mig bättre självförtroende, tack!


KOMMENTARER
empan

vad är typsnittet på din header? Snälla svara har försökt att hitta det men kan bara inte



2010-03-17 11:50:34
URL: http://sunshinelolita.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback