Idag är det söndag!

Hoppas allting är bra med er?
Här är förkylningen i full gång, inte roligt alltså. Kan vara för vi var i romme i fredags, det regnade, vi blev dyngsura och kunde inte byta om till någonting? Inte så smart att sitta och frysa hur länge som helst! Men annars var det roligt där - haha! Dock sov jag inte så bra inatt, vaknade flera gånger och kunde inte andas. Usch, inte roligt med förkylning, jag blir så grinig då också!

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu..
Var på Coop igår på min lediga dag från 9.00 på morgonen till 19.00 på kvällen, dock hade jag två timmars rast i mellan också. Med tanke på att jag borde ha fått löneförhöjning nu (eftersom jag fyllt 18), så borde jag ha tjänat ganska bra igår. Sedan får vi se vad som händer med resten av jobben som kanske rullar in, jag är öppen för förslag. Det roliga är att andra skriver CV:n och lämnar in till 100 butiker och kanske får ett svar. För mig ringer folk och undrar om jag vill börja jobba - är ni lite små avis kanske?

Men annars då?
Livet rullar på, på onsdag är det 8 månader med älskling, på lördag fyller han 18 - krogen m.m. Skolan fungerar bra, allting rullar. Förresten, är det onormalt att sakna sin pojkvän redan innan hans buss hem har kommit?


<3 finast


KOMMENTARER
Johanna





Hej :)



Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg (http://hannahsworld.blogg.se) om ett valfritt smycke från aldora.se.



Titta gärna in vettja ;)



Ha en fortsatt bra dag :)

2010-03-23 16:21:27
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Angelica <33





Hej jag heter oxå Angelica :P men jag ville bara fråga hur du gör så det blir vitt i mitten av din bakgrund jag uppskattar värkligen om du hjälper liter på dig :P (din blogg är super fiin :D <33

2010-03-23 16:42:44
URL: http://alenco.logg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback