Motion istället för sol.

Första dagen på hela sommarlovet som jag verkligen känner för att ligga på stranden och steka i solen, och vad händer? Jo, solen går i moln lagom då vi packat ihop väskan och ringt efter badsällskap. Hur otippat är det? Vi tog iallafall cykeln ner så lite motion blev det, och älskling fick ta sig ett dopp från trampolinen så han vart nog glad också.

Annars då? Vi har städat hela stugan, dammsugit och våttorkat.. På tal om det känner jag att jag behöver göra en kort uppdatering om vad som hänt senaste tiden. En kort..

- Jag har flyttat hemifrån, nu bor jag och min pojkvän i en stuga på hans tomt. Där vi har kök, badrum och allt som behövs för att kunna leva. Jätteskönt och badrummet är ny renoverat så har ingenting att klaga över. Hur mysigt som helst att kunna köpa sin egen inredning osv. 
- Jag börjar sista året på gymnasiet i höst, det har gått galet fort, och under denna sommar har jag kommit fram till att jag måste plugga vidare för att kunna bli det jag vill. Och det krävs ganska mycket plugg. Så ett sabbatsår efter gymnasiet, sedan sätta igång och hårdplugga..
- Vi har varit en vecka på Fallan, det ligger i Finland, ute i skärgården. Där bor Mathias farmor och farfar, så där blev vi uppassade på en vecka med mat och allt som man kan tänka sig. Lärde mig även att fiska, långrev, körde snurra (en båt) osv. Jättemysigt och vi ska dit nästa vecka också om det blir som planerat.
- Vi har varit med några vänner nere i Skara, där vi tillbringade två dagar på skaras sommarland. Jättemysigt att åka iväg sådär.

Nu är jag ledig i två veckor till, sedan börjar jag jobba vecka 29 då jag har två stycken jobb som ska gå i varandra så jag hoppas på en härlig lön i augusti/september..

Just nu sitter jag här, och Mathias sitter ute vid Tv:n med Adde och kollar någon film. Jag brukar inte tycka om deras filmsmak så jag fastnade här istället.


KOMMENTARER
cassandra

Killar och deras hopplösa filmsmak :)

2010-07-07 17:06:43
URL: http://[email protected]
Linn

det ska bli galet skönt! :)

åh, inte helt fel att ha flyttat hemifrån heller! , är du inte hemma alls nu?

Är det coopen som gäller i sommar också? :)

2010-07-07 21:01:47
URL: http://linnbjorklund.blogg.se/
Frida

älska små hus!

2010-07-18 17:23:24
URL: http://fridaholms.blogg.se/
Add

SYSTER :O DET VAR JU ÖRNEN :( VA KLAGAR DU FÖR ? :( :( :( och jag har en blogg :D höhöhö ;D

2010-07-20 16:35:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback