Julafton 2010

Jag hoppas att er julafton var minst lika bra som min.

Vi var som sagt hemma hos min familj hela dagen och kvällen. Där bjöds det på mycket mat, godis och en hel del julklappar - de fick inte ens plats under granen. Vart jättenöjd med allt jag fick, gav och hela julafton i helhet. Det betydde också jättemycket för mig att ha älsklingen hos oss och fira med honom, för första gången. Jag tror, utan att tänka - att det här var den bästa julaftonen på länge.
Jag tänker inte följa trenden och lägga upp bilder på allt jag/vi fick, för det är jag för lat för. Plus att vi redan har städat bort allting så tänker inte ta fram det igen. Men det var väldigt mycket till huset, och vi blev väldigt glada. Allt kommer till användning.
Hur var er jul?




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback