05 - Vad är kärlek?

För mig är kärlek så mycket mer än bara kärleken mellan en tjej och en kille.

Kärleken finns mellan sin pojkvän/flickvän, sin familj och sina vänner. För mig är kärleken väldigt viktig och ju mer kärlek som besvaras, desto lyckligare blir jag. Utan kärleken till människor skulle världen vara väldigt grå och trist.

Kärlek kan både vara någonting bra och dåligt. Du kan både bli världens lyckligaste, och bli väldigt sårad av kärleken. Kärlek är att visa hur mycket man tycker om någon, och kan oftast vara ganska svårt för vissa att visa. 

Det är många som associerar kärlek till sin partner. Där måste jag säga att jag verkligen är världens lyckligaste eftersom jag får känna av äkta kärlek varje dag. Det är en kärlek som jag har blivit beroende av, får jag den inte så mår jag dåligt och tycker att världen är orättvis. 

Det finns så mycket att skriva om kärlek egentligen, men jag hittar inte riktigt orden.
Vad är kärlek för er?


Kärlek <3


KOMMENTARER
Js

Grym/fin blogg :)



Vad ska du hitta på idag då??

2010-12-26 12:52:37
URL: http://saavurdic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback