Kort och gott om dagen!

Enligt mig har jag hunnit med ganska mycket idag, men även tagit det lugnt. Så det har varit en bra dag!

Kortfattat:
Pratat med läkaren, inget större fel bara det jag redan visste; lågt blodtryck och för stor undervikt. Så det gäller att ligga i med hårdträning så jag blir biff och klarar mer! Sedan har jag suttit och jobbat med ett arbete som ska in i veckan, skrivit jättemycket på datorn. Riktigt stolt över mig själv faktiskt, ska be pojkvännen kolla igenom det också. Sen har jag kollat efter ny mobil och med råd från andra bestämt mig för att inte köpa en ny. Eftersom den jag har nu inte är gammal alls plus att den är perfekt! Så varför köpa ny?



KOMMENTARER
Josse♥

Jag vet intevad jag ska göära..

2009-09-29 17:29:31
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
jossan

Svar; ja den mobilen har ju jag haft as länge :P haha

2009-09-29 17:32:13
URL: http://develich.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback