Alla dessa listor, gör nya!

När man kikar in på var och varannan blogg så ser man listor som är gjorda i flera år. Bloggare som gör de om och om igen för att det inte finns några nya eller att tiden har förändrats sedan sist. Men nu när jag kikade in på Elins blogg såg jag att hon hade gjort en egen. Så jag tänkte göra den. Man ska avsluta meningen, sådant kan vara roligt.

1. jag lyssnar för det mesta, men glömmer snabbt bort hälften.
2. om jag vore ett år äldre skulle jag kunna följt med ut på krogen.
3. gardiner gör att ett rum/hus inte ser lika naket ut.
4. min pappa är någon jag inte brukar bråka med.
5. många timmar spenderade med vänner eller familj, då är jag lycklig.
6. när jag tar studenten kommer jag känna att jag gjort rätt val.
7. för en gångs skull har jag sovit riktigt länge på morgonen.
8. speglar är någonting som jag alltid måste titta i.
9. jag äter det jag tycker är gott.
10. om jag inte hade varit ledig idag skulle jag suttit på lektion nu.
11. fiskar finns för att vi senare ska äta upp dem.
12. om dagarna är jag för det mesta i skolan.
13. solen är bland det bästa jag vet.


KOMMENTARER
eeelin

kul att du gillade den :)

2009-03-31 13:08:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback