Grönalund

Sitter här ensam just nu, Matte åkte precis iväg för att hem en snabbis men han är nog snart här igen. Då ska vi ta bussen allihopa till Grönalund där vi ska tillbringa dagen. Jag kommer åka saker jag aldrig har vågat åkt förut.. VI kommer åka saker vi aldrig åkt förut.

Sen har jag också fått någon form av öroninflammation, eller mitt ena öra är igentäppt. Lock liksom, Matilda hade exakt samma sak förut och det var öronfinflammation. Ska tydligen in till Stjärgårds akuten i morgon och se? Måste i såfanafall få pencelin innan Franrike, Men nu måste jag kila, hörs!


KOMMENTARER
Sofia Arnbom

Hör av dig Angelica;) vill synas innan du drar iväg:D

2009-07-29 11:19:37
Charlie

Heej, jag undrade bara hur du fick dina "senaste inläggen" under en kategori? Såg att du frågat hos designa din blogg , så tänkte om du kunde ge mig samma förklaring han gav dig ? :) tacksam för svar!

2009-07-29 17:51:01
URL: http://charliewandel.blogg.se/
Tobbe

Förjävla härlig stavning på skärgård :) Trodde för ett ögonblick att det stod Stjärtgårsakuten :O

2009-08-16 19:10:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback