Hur klantig får man vara?

Jag hade bara en tanke i huvudet när jag åkte bussen till skolan i morse, att jag åkte till skolan för en helvetes lektion bara för att lämna in "hej jag ska byta klass-lappen" till min rektor samt få massa uppgifter av Pierre som jag ska göra eftersom jag ligger efter ett halvår.

Vår enda lektion gick väl rätt bra, tog en halvtimme att komma igång och lika lång tid att avsluta den. Så nu kan ni själva räkna ut hur länge jag var i skolan. Jag pratade med Pierre och fick uppgifter. Och skoja inte, det är inte lite.. Sen åkte jag med Fanny till stan där hon skulle köpa lite kläder, men vi kom dit för tidigt (klockan tio - vilka affärer har öppet då?) så vi satte oss och fikade tills klockan blev elva då vi stod och väntade på att de skulle öppna. Vi var i Gamla stan, på Hötorget och vid Centralen. Sen tog vi bussen mot Nacka där jag skulle köpa en tröja men ångrade mig då jag kom på att den inte var så fin som jag hade trott. Plus att en annan tröja jag ville ha var för stor och minsta storleken var S. Så vi åkte till Hemmesta och hämtade lite pengar sen skildes vi åt för jag var trött.

Men vet ni vad jag kom på för några minuter sen? Jag glömde lämna den där jävla lappen åt rektorn. Hon sa att det var viktigt eftersom att om hon inte var där var jag tvungen att lämna den i hennes fack. Jävla klantarsel jag är! Så lappen får vänta tills på måndag, finns inte så mycket att göra åt den saken. Men gissa om jag är arg. Plus att jag är jättetrött. Så om ni tycker inlägget blev lite för argt så beror det på humöret, helt klart. Men puss på er ändå!


KOMMENTARER
ebba

Men en lapp gör väl inget? :)

2009-01-30 17:40:32
URL: http://ebbaws.blogg.se/
ebba

men jag ska ju ta bort den, men om du inte ger förslag kanske inte jag inte bloggar nåt mer alls ^^



jepp, jag förstår. men varför inte bara mejla? ;)

2009-01-30 18:22:34
URL: http://ebbaws.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback