Espresso House - card!

Fredags eftermiddagen har spenderats på Nacka Forum med lillebror. Vi har sprungit runt i lite olika butiker och jag hittade en kofta från sisters och sen köpte jag en likadan topp som jag köpte i tisdags men en annan färg från MQ.

Vi fikade på Espressohouse, då vi tog varsin scones. Hur gott som helst, med ostgrej (cream cease typ )som pålägg. När vi kände att vi var klara med dagen gick vi tillbaka och jag köpte med mig en vanilla latte hem, fixade också ett kort på Espresso House där jag satte in 200 kronor. Träffade väldigt många idag i Forum bland annat Elin och Tove.

Kvällen ska spenderas hemma, eftersom jag inte har varit hemma på hela veckan (på kvällarna pga jobb osv), så jag ska laga mat och bara umgås lite med familjen.


KOMMENTARER
Linda

när var ni i forum:O? jag kom nyss där i från ;)

2009-02-27 19:05:56
URL: http://lindaas.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback