"Ajjabajja" på mig själv.

För första gången på en vecka tog jag tag i datorn för att läsa lite bloggar, då ser jag varenda dag folk skriva "förlåt för dålig uppdatering - men det är jul, jullov". Då kom jag och tänka på att de skriver ett inlägg per dag och ber om ursäkt för dålig uppdatering. Jag som nu inte skrivit på en hel vecka, vad har jag för ursäkt?

Min ursäkt är att jag är människa som alla andra, och att datorn verkligen inte har varit någon prioritet i mitt liv denna vecka. Tyvärr minns jag inte alls vad jag har gjort, firat jul och jobbat - umgås med båda familjerna. Mer uppdatering än så får ni inte, och vad det gäller vad jag fick i julklapp - det orkar jag inte berätta. För jag tycker inte att det var något intressant alls när jag fått höra vad alla bloggerskor fått i julklapp, därför tänker jag inte tråka ut er också!

Men nu ska jag iväg mot badrummet och testa ett nytt vax för benen - mamma tänkte ta på sig öronproppar för att inte höra mitt skrik. För detta borde göra rejält ont - men det ska hålla håret borta i en månad. Så värt att testa! Sedan ska jag göra mig fin för att åka iväg mot Torsby igen, ska äta pannkakor först!


Väldigt gammal bild, då lockarna satt i håret!


KOMMENTARER
Anonym

Du e söt

2009-12-28 21:35:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback