Klagomål!

Fått ett litet klagomål av Micaela att jag sällan uppdaterar numera. Så nu kommer ett! Hoppas du blir glad nu vännen!

Min helg har bestått av lite jobb och umgåts med pojkvännen, tagit det lugnt och så. Just nu sitter jag vid datorn, Matilda är här också. Hon ska snart hem och hämta träningskläder för ikväll ska vi träna lite här hemma! Skolan idag var sämst, jag var nära att gå hem 2 gånger men blev stoppad.. Så jag klarade en hel dag i skolan, första hela dagen!

Jag har inte så mycket mer att säga, för det mesta som händer mig just nu har jag ingen lust att dela med mig av, av olika anledningar. Inte för att det händer något sådär allvarligt men.. En uppdatering kom iallafall! Nu får vi se när nästa kommer ...


KOMMENTARER
Micaela

inte riktigt nöjd ännu, vill ha mera ! ;)

2009-08-26 20:34:41
Emilie

Hej hej :)

Lite bloggtorka kan vi nog alla ha, eller som du säger så orkar man inte dela med sig av allt.



Jag har min uppkörning imorgon faktiskt. Det går som det går :P Men jag har humöret på topp och hittade på en låt som får mig på bättre humör ^^ Men teorin klarade jag i måndags och åååååh vad glad jag blev ! Började typ gråta ^^



Ja, vi får se hur det blir med klagomål nu, tog tillbaka mitt gamla jobb på McDonalds så det blir nog som förut - eller totalt annorlunda, jag satsar på det senaste :) Det är ett "innan jag drar till USA" jobb. Antar att vissa människor lever lite för att klaga eller hitta någon som är "ansvarig" för att saker inte blev som man tänkt i livet. Det bästa är nog att vara the bigger person, även om man vill snäsa tillbaka :P



Man får ha att bli "superkändis bloggare" som en bonus. Såvida man inte vill det och det blir ett straff. Men att skaffa en blogg för att bli det ja då känns det bara fel. Man kollar in dessa bloggar som har över 100 bloglovin följare och 90 kommentarer/inlägg. Tänker att "oj men här var något som går bra". Bara det att alla kommentarer består av "Tack. Din med..." eller "okej, lägger du till mig nu?". Att bli kändisbloggare innebär väl ändå att folk LÄSER det man skriver och inte bara har 700 läsare per dag? Sånna som slumptittar in räknas väl knappast som läsare? Men men folk får väl göra som de vill :P



Jag såg Ice Age 3. Dock fick det bli svenskt. Vi firade en kompis födelsedag och eng tiden var för sen för en vän. Men haha den var rätt bra. Dock saknades det en sång av ett gäng fåglar... Har du sett Sommaren med Göran? Haha den var bra ^^



Ja Harry Potter funkade. Började läsa böckerna två månader innan fyran skulle släppas som film. Jävligt sent med andra ord. Sexan var den bästa boken och filmen enligt mig. Det sista kapitlet i sjuan (epilogen) var SÄMST! Om du inte planerar att läsa böckerna, läs det. Jag tror du kanske förstår hur jag menar då:P Kanske måste man ha hängt med i vem som dejtar vem men ååååh vad dåligt sista kapitel! Tror hon skrev det i sömnen...



Ha det så bra :)

2009-08-27 20:26:58
URL: http://plajnis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback