Jag är ingen bra bloggerska ..

.. men jag ska bättra mig. Men inte riktigt ännu!

Har inte skrivit sedan sist (ganska logiskt!). Men jag har tillbringat tiden med min kära pojkvän. Vi har tränat, städat (eller jag har), träffat bror plus familj och han har tagit hand om mig när jag mått lite dåligt. Annars har vi mest varit sociala mot familjerna. Bra det va?

Idag blev det ingen skola för mig.
Sitter just nu med blekningsmedel i håret, håller på att göra slingor. Jag och mamma hjälptes åt med varandras hår, det blir riktigt fint. Finare på henne eftersom hon var mörk innan och jag var ljus.. Men ska lägga in lite mörkare slingor sedan efter vår långpromenad!


KOMMENTARER
Fia

Fin blogg du har ;)

2009-08-31 14:41:07
URL: http://busigafia.blogspot.com
Sabine - Utan dina andetag

hoppas håret blir bra :)

2009-08-31 21:35:22
URL: http://enibas.blogg.se/
Annie

okej, vad bra att du var där hela förra veckan iaf, alltid något ;) jo jag mår bara bra, lite stressad för körkortet bara, och jo skolan går bra. har inte börjat hända, så mycket än, eller allt kommer väl nu.

2009-09-01 09:26:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback