En bra start på dagen

Jag tycker jag har jobbat på duktigt den här dagen också. Måste skärpa mig lite nu med skolan så jag slipper läsa om kurser och som en vill (gå om! - men det tänker jag inte göra .. aldrig i livet). Så jag ska skärpa mig och fixa allting till sommarlovet. Men en sak som jag blev jätteglad över, ni vet att jag har skrivit att jag har jobbat jättemycket på läxhjälpen? Gjort 6 uppgifter. Fick ett mejl av min lärare att han inte behöver IG-varna mig för att jag har lämnat in alla uppgifter i tid. Är superglad! Iallafall i ett ämne. Sen vet jag inte hur det blir med det sista? Men som sagt, en IG- varning är bara en varning.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska ju ner och träffa folk på Sjöliden och "jobba" lite.. Men har ingen aning om vilket klockslag som gäller. Hampus säger 14.00, men vad ska vi göra där så tidigt? Så jag håller på att hör från andra när de tänker ta sig dit.


KOMMENTARER
ebba

vi kanske träffas på sjöliden ikväll då! :D

jag förföljer ju dig ändå... ^^

2009-04-30 13:03:07
URL: http://ebbaeklundh.blogg.se/
AMANDA :)

fin blogg:)

2009-05-02 23:08:21
URL: http://jagamandaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback