Bättre sent än aldrig

Här sitter jag i min ensamhet och har lite dåligt samvete över att jag inte har skrivit på mer än 36 timmar (ja, jag har räknat!). Men det har bara inte funnits tid, men det är väl inget som är negativt? Eftersom det är då man har som roligast när det blir lite uppdatering och mycket tid för annat.

Igår hade jag tv-spelsdag med lillebror, eller det var mest han som spelade. Jag tröttnade eftersom jag dog hela tiden, så jag satt mest och tittade på, överlät spel-kontrollen till honom när det var min tur osv. På kvällen åkte jag till jobbet och efter det vart det film kväll/natt med Anna. Prisonbreak självklart. Vi somnade vid halv tre - tre. Då vi låg klagande i drygt två timmar innan att vi var trötta, men film var det och film blev det!

Vaknade upp lagom tid idag, tolv ungefär. Hade gärna sovit längre när man kollade ut och såg vädret. Men vi satte på lite fler avsnitt av Prisonbreak och låg och segade tills klockan hann bli "dags att grädda pannkakor". Träna har vi gjort också, massa pilates. Grymt skönt och riktigt roligt att hon var med!

Nu sitter jag som sagt helt ensam, funderar på att gå och lägga mig eftersom klockan kommer ringa halv sex i morgon. Då fyller pappa år! Det här inlägget blev lite "så gjorde vi det, och sen det, och sen det, och sen det." Jag ber om ursäkt för det, men det blir så när det blir ett inlägg var 36-e minut.



KOMMENTARER
alexandra

Härligt :) Hur är det med dig då? Kram

ebba

vad tråkigt att inte ha tid.. men du ska säkert göra nåt lika roligt :)

2008-10-31 08:44:33
URL: http://ebbaws.blogg.se/
Veronica

Bland dom bra såklart:)<3

2008-10-31 12:50:29
URL: http://veronicafinneman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback