Fredag hela veckan

Jag älskar fredagar! Fredag betyder 3,5 timmar i skolan, fredagar betyder helg, fredagar betyder frihet, fredagar betyder sova, ja, listan blir lång!

Jag kommer inte vara hemma under helgen. Eller från fredag till söndag (fast det blir ju i och för sig helgen?). Ska ut med ett gäng ungdomar och utbilda mig till ledare. Fast jag har redan gått den utbildningen förra året så jag behöver egentligen inte vara med. Men ska jobba i morgon så morgondagen kommer inte bli så mycket av. Men ska iallafall sova där två nätter. Så jag kommer få åka som en jojo från utbildningen, hem, jobbet, hem, utbildning, hem. Men jag tycker det är kul med full fart så jag klarar mig!

Ett löfte är ett löfte, jag har hållit mitt. Eller jag håller mitt. Du var så mån om att det var farligt och att jag inte skulle hålla på med sånt. Sen så gör du det själv? Jag förstår inte riktigt och jag bryr mig inte. För jag håller löftet för min egen skull, inte för din.



KOMMENTARER
Vera

Håller med, skönt med fredage eftersom då är det nära till helgen :)!!! Hur har du kapat din meny??



Vad har du gjort idag då =)???

2008-11-28 16:45:15
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Lina

Visst är det skönt med fredagar :)

2008-11-28 22:11:17
URL: http://linascasa.blogg.se/
Linnéa

Hihi håller med fredagar e underbart!:D

2008-11-30 00:14:13
URL: http://pelleplutts.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback