Första advent

Idag kom söndagsångesten iallafall. Jag som sa att jag inte har söndagsångest? Jag kanske har någon tillfällig söndagsångest. Jag har inte fått sova i min säng på hela helgen, kan det ha någonting med ångesten att göra? Här nu bäddat rent så jag längtar redan tills natten.

Under helgen har jag som sagt varit på ledarutbilning (andra utbildningen i år). Det var faktiskt mysigt. Var tvungen att åka iväg på lördagen för att jag skulle jobba.

Idag är det första advent som betyder pepparkaksmålning. Mys till tusen.

Nu ska jag duscha och fräscha till mig, sen ska jag försöka få det här med mobilen och sladdar att fungera. Jag förstår inte vart problemet ligger men jag kan inte lägga in bilder på datorn från mobilen. Suck. Jag som har så mycket fina bilder att visa er.


KOMMENTARER
Mikkiz

lust att kirra min design snart?(a)

2008-12-01 20:00:58
URL: http://miikaelakarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback