Vi ska bli nyttigare!

Nu har jag precis tränat, känns verkligen skönt. Har inte tränat på ungefär två veckor eftersom vi har renoverat tvättstugan och allt har varit kaos. Men nu var första träningen på länge! Tidigare idag har jag träffat Sandra, med planerna att plugga. Jag gjorde faktiskt en planritning, som jag måste göra om för Sandra tyckte inte att jag kunde komma och lämna in den på smörpapper! Innan jag kom till Sandra så gick jag till Coop Forum och lämnade in blankett och betyg för sommarjobb. Sandra och jag tog förövrigt en promenad dit, fast vi skulle köpa glass. Men hennes prat om hur onyttigt glass är så avstod vi från glassen. Så från och med nu tänker jag vara nyttig. Visst jag säger inte att jag aldrig mer kommer äta godis, aldrig mer kommer äta något med socker i o.s.v. Men jag tänker inte äta det liksom varje dag. För om man blir sugen på någonting, istället för att köpa en glass eller godis så kan man ta sig en frukt. Jag ska bli nyttigare! Det är inte för att jag vill gå ner i vikt eller bli smalare eller någonting i de vägarna, jag vill må bättre. Jag mår bättre om jag äter sundare, inte smäller i mig massa onyttigheter. Så därför tänker jag välja den vägen min kropp tycker, det är väl inte fel?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback