Glass i stora lass, ner i magen

Sitter här i min ensamhet och har precis ätit glass. Smaskens. Idag har jag suttit vid en symaskin och sytt ett par mjukisbyxor, väldigt tuffa om jag får säga det själv. Fast en sak är säker - det kommer dröja jävligt länge innan jag gör ett par till. För det tog så lång tid och var jättesvårt. Anledningen till varför jag gjorde det var för att jag inte hade någonting att göra och mamma satt och sydde och ville att vi skulle göra någonting åt de tyget vi hade kvar.

"Du har tur som har så fina ungar, det är inte många som är så snälla som dem är" - det värmer verkligen när man får höra att ens mamma har snälla barn.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback