Vilse? Nej, aldrig!

Jag fick den här dagen att gå också. På förmiddagen umgicks jag lite med lillebror, tills Anna kom och vi gick till konsum för att köpa bussremsa till henne. Men det var så lång kö där så vi beslutade oss för att gå till Grantomta och köpa där istället. Sen tog vi bussen därifrån till Slussen och gick runt på stan ett tag. Vi skulle kolla på någon bio men de flesta hade precis börjat och det var två timmar kvar tills nästa skulle gå, så vi gick runt och köpte lite godis istället. Sedan lyckades vi också "gå vilse", men vi hittade tillbaka tillslut, så vilse kan jag inte direkt säga att vi var. Sen tog vi Djurö-bussen hem för vi orkade inte åka genom Gustavsberg, så hoppade vi av vid Grisslinge och satte oss där och pratade ett tag. När vi frös bestämde vi oss för att åka hem, men eftersom vi ville vara lite hurtiga och inte göra av med för mycket av hennes bussremsa så tänkte vi att vi kunde gå hem. Sagt och gjort, till och med en lång omväg genom hela Haghulta, vi bokstavligt talat klättrade i berg osv, vi provade nya vägar. Kan helt ärligt säga att vi har inte skrattat så mycket på länge, inte jag iallafall. Kommer sakna den tjejen när skolan börjar och hon åker ner till Skåne för att börja sina studier där, hata hästar!

Nu är jag helt slut i benen efter allt gående så jag hade tänkt att lägga mig i sängen och bara ta det lugnt. Jag bäddade rent idag också så det är jättefräsch, älskar ny-bäddat! Så det här blir sista inlägget för mig ikväll, i morgon får vi se hur det blir med bloggandet. Börjar jobba vid tre, slutar vid sju.


KOMMENTARER
M o l l y

Svar: okej :) mysigt! Jag har firat min pojkvän som fyllde 18. och inte så mkt mer :)

2008-07-30 22:40:21
URL: http://mollsans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback