Pauser från solen

Jag vaknade tidigt idag av att pappa kom in i mitt rum och talade om att han skulle iväg och jobba med min lillebror. Då tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp och duscha för att senare lägga mig en stund i solen. Men jag klarar inte av att ligga länge där ute för det känns som om det är så otroligt dålig luft, kan knappt andas, så jag måste gå in med jämna mellanrum. Men sånt är livet. Jag har iallafall hunnit med mycket som ; plocka ur diskmaskinen, hämtat posten, vattnat en liten grönsaksrabatt, ätit frukost, borstat tänderna och suttit här. Plus att jag har legat vid solen ibland också.

Klockan tre idag börjar jag jobba, slutar klockan sju. Så innan dess ska jag väl fortsätta att ligga i solen ibland och sen göra mig i ordning. Hinner inte med så mycket. Hoppas det är lagom mycket folk idag, inte för mycket och inte för lite. Då är det som roligast, sen hoppas jag också att det är roliga personer man jobbar med idag. Då är allt perfekt. Slänger förhoppningsvis in ett inlägg ikväll. Ha en bra dag allihopa! Den som vill vara söt och berätta hur man mobilbloggar bara genom att skicka ett mms (som det står på blogg.se´s hemsida) kan väl berätta för mig? För jag förstår inte deras information.


KOMMENTARER
M o l l y

Svar: Han säger tack! :D

2008-07-31 13:19:51
URL: http://mollsans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback