Guitar hero så fingrarna glöder

Jag tänkte försöka vinna någonting av de produkter Evelina lottar ut. Var med du också!

Sedan jag skrev sist har jag inte gjort så speciellt mycket, ätit kyckling ris och curry och spelat guitar hero, samt tittat när min bror spelade (eftersom han kör på medium + och jag bara kör på easy känns det bättre att titta än att försöka spela) Men jag har provat några låtar på medium, och jag kan säga att jag klarar dem iallafall! Sedan hittade Adde (lillebror) bilder på min dator som han givetvis tittade igenom. Usch så hemska de flesta bilderna var! Nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända mer ikväll, lägger mig väl vid tvn snart och hoppas på någon bra film ska börja. I morgon är det som sagt stan med Linda, jag vet inte om jag ska köpa så mycket eftersom jag köpte för drygt 1000 kronor i lördags. Men titta kan jag alltid göra, om det är något specialerbjudande eller så, kan jag inte låta bli att köpa det heller. Men ni får ha en bra kväll/natt/morgon och allt det där tills vi hörs igen. Ha det bäst



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback