Nytt år betyder nya listor!

ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig? - började inse att jag skulle se allting positivt. Så mitt liv har bara blivit bättre och bättre.
Bättre än förra året? - ja, allting blev mycket bättre i och med att jag började gymnasiet.
Har du träffat många nya vänner? - ja, en hel del. genom ny skola.
Isåfall vilka? - det är rätt många faktiskt!
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - semestern till Gränna, polkagrisstaden.
Har du flyttat under år nollåtta? - nej, har aldrig flyttat i hela mitt liv.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja, många!
Isåfall vilken? - låtar som curly sue, fläskbrudar, kaggen-låtar osv. (roliga och låtar med bra budskap)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? - upp och ned. Aldrig riktigt blivit på topp om man säger så.
Har du varit kär? - ja, några gånger.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - yes, det har jag absolut.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja, det har de.
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha nej?

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej, ingen som tur är.
Har någon i din släkt avlidit? - nej, och det är jag glad över.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej, då vet jag att jag bara råkar illa ut sen.
Har du varit i slagsmål? - nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja, många saker tyvärr!
Isåfall vad? - ingenting som jag vill ta upp här.
Har du skämt ut dig? - händer rätt ofta, tänker mig inte för ibland.
Har du ljugit för en vän? - ja det har jag, tyvärr.
Har du gjort något dumt mot en vän? - nja jag vet inte?
Har en vän gjort något dumt mot dig? - ja ..

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - ja, många!
Har du många killkompisar? - ja, killar är lättare att umgås med, de börjar inte tjafsa om småsaker.
Har du förlorat en vän? - ja, det var väl under det här året jag förlorade min förra bästavän på riktigt.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja, det har jag. en som jag känt sedan sjuårsåldern.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - ja, för att hon inte har varit ärlig och snäll mot mig.
Har du ljugit för en bästavän? - nej. bästavänner kallas de för att de är de man kan lita på. och därför ljuger man inte för dem.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback