Ännu en nyårslista

Det finns hur många listor om året som var så jag nästan badar i dem.

Vem har betytt mest för dig under 2008? - familj och vänner i helhet. Kan inte välja ut någon speciell. Under år 2008 har jag även gått från att bara ha en runt omkring mig hela tiden till att ha flera. Därför är det omöjligt att välja ut en specifik.
Bästa som hände dig 2008? - fick kontakten med flera kompisar som jag inte pratat med på över ett år. Helt klart det bästa på hela året. Men också när jag slutade Hemmesta skolan, att jag slipper allt som har med den skolan att göra.
Bästa minnet 2008? - Gränna med familjen. En vecka där nere var det enda som behövdes. Så mycket glass har jag nog aldrig ätit i hela mitt liv! Och polkagrisar för den delen ....
Bästa veckorna 2008? - helt klart sommarlovs veckorna. Sola och ta det lugnt, träffa vänner. Började jobba på COOP FORUM då också. I och med det har jag träffat många nya vänner plus fått mycket mer pengar.
Bästa dagen? - skol avslutningen, skönt att få slippa Hemmesta skolan och all dess bekymmer. Då insåg man vilka vänner man egentligen hade, och vilka som bara var där för ett måste.
Hittade du kärleken 2008? - nej, det kan man väl inte säga att jag gjorde.
Lyckades du med något oväntat 2008? - ställa mig på en pilatesboll utan hjälpmedel. (alla som har känt mig genom livet vet att min balans inte var att leka med, men nu har den dock förbättrats!)
Något du tänker bära med dig till 2009? - mer träning, familj och vänner. Mitt liv helt enkelt. Lämnar allt dåligt bakom mig.
Något du ångrar från 2008? - att mitt självförtroende inte är det bästa.
Något du kommer sakna från 2008? - nej. det gäller att uppleva allt bra igen.
Gjorde du något dumt 2008? - följde inte mina drömmar, kanske valde fel linje i skolan!
Årets Killpolare 2008? - Rickard Jönsson, han som fanns där det året när jag mådde som sämst. Även fast ingen av oss kanske visste det då, så hjälpte han mig ur allt skit och fick mig på fötter igen. Det går liksom aldrig att tacka nog.
Årets tjejpolare 2008? - Alexandra Elola och Sandra Evertsson. Mina absolut bästa vänner, det blir lätt att man glider ifrån varandra men på något sätt kommer vi alltid tillbaka till varandra på slutet.
Något du vill förbättra till 2009? - mitt självförtroende, att jag ska våga stå för det jag gör/vill göra.
Någon dröm som du vill ska slå in under 2009? - hitta kärleken.
Något du SKA uppfylla under 2009? - sluta med mina dåliga vanor, förbättra självförtroendet. Leva livet!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback