Hej jag har skämt ut mig!

image92Usch, idag skulle vi ha redovisning på engelska. Som många vet så är jag inte direkt den som är duktig i det ämnet, men det var lugnt för vi var tre och tre som skulle redovisa om en skola vi hade gjort tillsammans. Skulle faktiskt bli rätt roligt tyckte vissa, men så kommer morgonen. Jag får reda på att de som är i min grupp är själva, så vad tror ni det betyder? Jag får redovisa själv! Alla andra var tre i sin grupp som gick fram och representerade sin skola, jag var ensam. Det var så grymt pinsamt så det finns inte. Men jag fick faktiskt beröm av min lärare för jag var så modig.

På väg hem så mötte jag upp pappa och vi hämtade ut ett paket på posten - ett hemma biosystem till mitt rum. Så snart ska vi packa upp det och se hur allting fungerar, pappa ska bara måla klart först. Ikväll kommer Anna hit, vi får se vad vi hittar på. Men innan dess måste jag verkligen städa upp i mitt rum, det ligger kläder överallt, då menar jag verkligen överallt. Men det blir så för jag provar olika kläder, sen de jag inte tycker passar med varandra slänger jag på golvet eller i sängen sen får de ligga tills jag orkar ta upp allt. Så nu är det dags.

(det är Anna på bilden, för ett bra tag sedan, när jag färgade hennes hår - rött!)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback