Shopping i stan

Jadu, idag började min dag lite senare. Vid halv 10, jag låg och drog mig en stund men eftersom jag och Linda hade bestämt att vi skulle ta en sväng till stan kunde jag inte somna om utan jag gick in i duschen istället och sedan skickade jag ett sms ner till Linda och frågade om hon var vaken. Vid 12 åkte vi in till stan, jag som hade målet att köpa minst 1 av de där tröjorna på Stadium blev lite missnöjd när de inte hade de kvar. De hade bara en vit adidas tröja med guldtryck för typ 800 kronor. Så jag fick gå tomhänt från Stadium. Istället hittade jag 3 linnen och en top från H&M. Jättefina, för bara 300 kronor tillsammans. Jag kan lägga in bilder på de sen, just nu sitter jag nere hos brorsan så jag får göra det när jag kommer till mig. Linda hittade riktigt mycket, speciellt ett par jeans som satt jättebra på henne, då blev man lite avunsjuk. Kvällen kommer nog inte bli speciellt ovanlig. Sitter väl vid tv:n och tittar på något fredagsprogram medan man tjockar i sig massa mat som vanligt.


KOMMENTARER
L..

otur med tröjorna hörru ! så e det alltid när man hittat ngt man vill ha ;)
ha en bra fredakväll ! :D

2007-12-28 19:27:36
URL: http://linnbjorklund.blogg.se

Ja, men du gav mig ju ett tips att titta på intersport! :) Ha en bra fredagkväll du med :)

2007-12-28 19:37:40
URL: http://angelica.blogg.se
Jennifer Ljungquist

hejjsan jag har skaffat en ny blogg och jag skulle vilja att du kollade på den och komenterar om du tycker att det är bra eller att något är sämmre. Jag skulle vilja ha tips på vad jag kan blogga om och så.



Om du har bloglovin så börja gärna följa mig och komentera också om du börjar följa mig för då börjar jag följa dig :D

2012-02-04 09:41:29
URL: http://jenniferljungquist.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback